CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

miercuri, 11 martie 2009

Zidane, consilier la Real: "Daca Florentino Perez revine, accept functia de consilier!"




Fostul international francez Zinedine Zidane a declarat ca ar vrea sa revina in fotbal, dar nu ca antrenor, ci in calitate de consilier, si a recunoscut ca este tentat de un astfel de post la Real Madrid.

"Fotbalul imi lipseste. Imi doresc sa revin, insa nu ca selectioner al Frantei. Daca ai fost un mare fotbalist nu inseamna ca vei ajunge automat un mare antrenor sau un mare conducator. Trebuie sa inveti. Pentru inceput mi-ar placea sa fiu consilier. Am pastrat o legatura foarte stransa cu fostul presedinte Florentino Perez, care m-a adus la Real cand eram jucator. Exista posibilitatea ca el sa revina la conducerea clubului. Vom vedea. Oricum, mi-ar placea sa fiu consilier", a spus Zidane.

Zinedine Zidane s-a retras din activitatea de jucator in 2006, dupa cinci ani petrecuti la Real Madrid.

0 comentarii: